Správca archívu a registratúry
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (v študijnom odbore archívnictvo alebo príbuznom študijnom odbore výhodou, nie je podmienkou),
- znalosť zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, vyhlášky MV SR č. 628/2002 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, a ďalších súvisiacich a osobitných právnych predpisov v oblasti správy registratúry vítaná,
- práca s počítačom na úrovni pokročilý,
- manažérske zručnosti vítané,
- dôslednosť, samostatnosť, orientácia na detail, zmysel pre poriadok
- časová flexibilita
- bezúhonnosť
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
prax v odbore archívnictvo alebo príbuznom výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce:
- Plnenie úloh súvisiacich so správou registratúry, a to najmä:
- koncepčné zastrešovanie vedenia správy registratúry v organizácii a metodické usmerňovanie zamestnancov na úseku správy registratúry,
- zodpovednosť za všetky odborné činnosti súvisiace so správou registratúry vrátane činnosti registratúrneho strediska riaditeľstva ŠOP SR, ako aj registratúrnych stredísk všetkých organizačných útvarov ŠOP SR,
- zabezpečenie všetkých činností archívu organizácie podľa platnej legislatívy a zodpovednosť za riadne vedenie a spravovanie archívu vrátane vyraďovacieho konania v rámci celej organizácie v spolupráci so Slovenským národným archívom,
- evidovanie a aktualizovanie prírastkových stavov archívu ŠOP SR,
- zabezpečovanie dopĺňania, spracovania a sprístupňovania knižných a časopiseckých fondov ŠOP SR, podieľanie sa na budovaní príslušných databáz,
- zabezpečovanie odborného vzdelávanie zamestnancov a metodickej pomoci zamestnancom v oblasti správy registratúry.
- Aktualizovanie registratúrnych záznamov a ich evidencia v príslušnom informačnom systéme spoločnosti.
- Fyzická manipulácia s registratúrnymi záznamami.
- Spolupráca pri navrhovaní interných archívnych smerníc.
- Vypracovávanie a poskytovanie prípadných štatistických informácií.
- Plnenie iných úloh súvisiacich so správou registratúry požadovaných od zamestnávateľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše,
- možnosť priznania osobného príplatku k základnej zložke mzdy po uplynutí skúšobnej doby,
- pružný pracovný čas,
- PN zaplatená nad rámec zákona,
- poskytnuté voľno zamestnávateľom nad rámec Zákonníka práce.
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis spolu s motivačným listom zašlite do 21.09.2025.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie zručností uchádzača.
Doplňujúce informácie pre uchádzača:
Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania, dosiahnutej odbornej praxe a plnenia pracovných úloh. Minimálny základný nástupný plat pre uvedenú pozíciu je 1130,00 EUR s možnosťou priznania osobného príplatku po mesiaci trvania pracovného pomeru až do výšky 100 % z príslušnej platovej tarify podľa kvality vykonávanej práce.
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: september 2025.
Kontaktná osoba:
Michaela Peťková, personalistka
Tel.: +421 48 472 20 58