Výberové konanie na miesto Vedúci/a sekretariátu Kancelárie generálneho riaditeľa

Štátna ochrana prírody SR v Banskej Bystrici

vypisuje výberové konanie na miesto

Vedúci/a sekretariátu Kancelárie generálneho riaditeľa,

pracovisko Riaditeľstvo ŠOP SR, Tajovského 28/B, Banská Bystrica

 

Požiadavky:
  • minimálne dosiahnuté vzdelanie VŠ II. stupňa so zameraním na verejnú správu, právo alebo ekonomiku;
  • osobnostné predpoklady – dobré komunikačné zručnosti, prezentačné a organizačné schopnosti, zodpovedný a aktívny prístup k práci, kreatívnosť, spoľahlivosť, schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilita, samostatnosť, ochota prebrať zodpovednosť, zmysel pre detail;
  • prax na podobnej pozícii minimálne 2 roky;
  • práca s počítačom na úrovni pokročilý;
  • znalosť anglického jazyka na úrovni stredne pokročilý;
  • vodičský preukaz typu B;
  • bezúhonnosť.

Pracovná náplň uchádzača:
  • riadenie a koordinovanie činnosti sekretariátu kancelárie generálneho riaditeľa ŠOP SR;
  • zabezpečovanie komplexného vedenia administratívnych a špeciálnych agend;
  • koordinovanie a organizačné zabezpečovanie programu generálneho riaditeľa ŠOP SR;
  • kontrola plnenia úloh vyplývajúcich z interných riadiacich aktov organizácie a riadiacich aktov zriaďovateľa;
  • vybavovanie bežnej korešpondencie a s ňou súvisiacej spisovej agendy;
  • zabezpečovanie príjmu a odosielania dennej pošty a ostatných doručených záznamov (pošta, e-mail, elektronická schránka) vrátanie vedenia evidencie doručenej a odoslanej pošty a kontroly dodržiavania lehôt;
  • správa elektronických schránok všetkých organizačných útvarov vrátane správy podpisových oprávnení vedúcich zamestnancov;
  • vybavovanie žiadostí o poskytnutie informácií v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. Zákon o slobode informácií v súlade s platnými právnymi predpismi;
  • evidencia došlých faktúr;
  • správa registratúry a archívu;
  • práca s online konferenčnými systémami a technické zabezpečenie online stretnutí;
  • práca s informačnými systémami SAP, Eranet, e-procurement;
  • agenda ochrany osobných údajov v zmysle smernice GDPR;
  • príprava interných porád vrátane zápisov z porád;
  • komunikácia s notárskym úradom a príprava splnomocnení;
  • spracovanie dovoleniek, cestovných príkazov členov vedenia organizácie.

Ponúkané výhody:
  • 5 dní dovolenky navyše;
  • možnosť priznania osobného príplatku k základnej zložke mzdy po uplynutí skúšobnej doby;
  • pružný pracovný čas;
  • služobný mobilný telefón;
  • preplatenie PN nad rámec zákona;
  • poskytnuté voľno zamestnávateľom nad rámec Zákonníka práce.

Doplňujúce informácie pre uchádzača:

Plánovaný nástup: 01.01.2022, pracovný pomer na dobu určitú ako zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky

Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania, dosiahnutej odbornej praxe a plnenia pracovných úloh.

Minimálny nástupný plat pre uvedenú pozíciu je 931,50 EUR.

Žiadosť o zaradenie do výberového konania, profesijný štruktúrovaný životopis, kópiu diplomu osvedčujúceho kvalifikačné predpoklady a písomný súhlas so spracovaním osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (nie starší ako jeden mesiac) na účely výberového konania zašlite do 31.10.2021 na e-mailovú adresu: dana.stepankova@sopsr.sk.

 

Kontaktná osoba:

Mgr. Dana Štěpánková, vedúca odboru personalistiky a miezd

Tel.:   +421 48 472 20 20


Október

Počuli ste, že...