Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
obsadzuje pracovnú pozíciu
PROJEKTOVÝ MANAŽÉR (LIFE)
na Riaditeľstve Štátnej ochrany prírody SR (adresa Tajovského 28B, 974 01 Banská Bystrica)

Požiadavky uchádzača o túto pracovnú pozíciu:

  • VŠ vzdelanie II. stupňa ekonomického alebo prírodovedného zamerania;
  • prax v oblasti riadenia a implementácie projektov spolufinancovaných EU min. 2 roky (skúsenosti s riadením a implementáciou environmentálnych projektov výhodou);
  • vodičský preukaz typu B, aktívny vodič;
  • znalosť anglického jazyka slovom a písmom minimálne na úrovni mierne pokročilý – B1;
  • počítačové zručnosti - pokročilý používateľ: MS Office vrátane programu Excel, Word a PowerPoint, Outlook a Internet;
  • osobnostné predpoklady – schopnosť riešiť problémy, analytické a koncepčné myslenie, zodpovedný a aktívny prístup k práci;
  • bezúhonnosť komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti.

 

Pracovná náplň uchádzača:

  • Manažuje implementáciu integrovaného projektu LIFE na zlepšenie sústavy NATURA 2000 na Slovensku v súlade so Zmluvou o dotácii, Partnerskou zmluvou, programovým manuálom
    a ďalšími pokynmi RO operačného programu.
  • Podieľa sa na príprave a realizácii aktivít vyplývajúcich z projektu.
  • Koordinuje vecnú aj časovú implementáciu a včasné plnenie aktivít projektu. Sleduje napĺňanie indikátorov projektu, vypracováva monitorovacie správy.
  • Koordinuje a spolupracuje na príprave finančných správ projektu. V prípade nezrovnalostí vecného alebo časového plnenia projektu vypracúva návrhy na zmenu projektu.
  • Spolupracuje pri kontrole a kompletizovaní dokumentácie pre zúčtovanie projektov. Kontroluje správnosť a úplnosť dokumentácie z vecného a časového plnenia aktivít projektov.
  • Zabezpečuje komunikáciu s koordinujúcim príjemcom projektu (MŽP SR) v súvislosti s implementáciou projektu.
  • Zabezpečuje komunikáciu s hlavným partnerom projektu v súvislosti s implementáciou projektu.
  • Pripravuje podklady pre verejné obstarávanie tovarov a služieb v rámci plnenia aktivít projektu a administratívne zabezpečuje priebeh obstarávaní malého rozsahu.
  •  

Ponúkané výhody:

  • 5 dní dovolenky navyše;
  • možnosť priznania osobného príplatku k základnej zložke mzdy po uplynutí skúšobnej doby;
  • pružný pracovný čas;
  • preplatenie PN nad rámec zákona;
  • poskytnuté voľno zamestnávateľom nad rámec Zákonníka práce;
  • Multisport karta.

Doplňujúce informácie pre uchádzača:

Plánovaný nástup:  ihneď, prípadne dohodou

Pracovný pomer bude uzatvorený na dobu určitú na 1 rok, po uplynutí doby určitej možnosť jeho predĺženia na dobu realizácie projektu.

Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov. Funkčný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania, dosiahnutej odbornej praxe a plnenia pracovných úloh. Minimálny základný nástupný plat pre uvedenú pozíciu je 1 238,50 EUR s možnosťou priznania osobného príplatku do 100 % najvyššieho platového stupňa prislúchajúcej platovej triedy po skúšobnej dobe podľa kvality vykonávanej práce maximálne do výšky .

Žiadosť o prijatie na pracovnú pozíciu, profesijný štruktúrovaný životopis zašlite do 17.9.2025 na e-mailovú adresu peter.brnak@sopsr.sk.

Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor, ktorý bude zameraný na overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu a vyhodnotenie zručností uchádzača.

Kontaktná osoba: Ing. Peter Brnák.

Tel.:   +421 903 298 101

Mail: peter.brnak@sopsr.sk